مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-24سياسي

ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن راه نجات است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان را تنها راه نجات کشور ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا نقدی پیش ازظهر پنجشنبه در جمع فرهنگیان مازندران بااشاره به اینکه بسیجیان داوطلبانه و بدون سلاح به جنگ با فتنه رفتند و خود را فدا می کنند، افزود: اغتشاشگران به نظام، بسیجی و طلبه توهین می کنند و شعار مدافع حقوق بشر و زن سر می دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه که چهار استاد پزشکی وجود دارد که نشان می دهد خانکی که جلوی دوربین فوت شده، هیچ آثار ضرب و شتمی وجود ندارد و آن وقت برای فوت این زن عزای جهانی گرفتند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دنیای استکبار میلیون کودک و نوزاد را بدون هیچ اتهامی می کشد، گفت: طبق آمار رسمی طی یکسال اخیر در زندان آمریکا بیش از چهار هزار نفر کشته شدند و سرنوشت 900 زندانی نیز مشخص نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه میدان داران کومله آدم های اجیر شده هستند، گفت: خواسته اغتشاشات گرانی و مشکلات اقتصادی و یا حق وحقوق شهروندی نیست.

وی با اشاره به افزایش مؤلفه های قدرت در کشور و کسب رتبه های علمی بالا و سیاسی اظهار داشت: امروز 90 درصد مواد غذایی در داخل تولید می شود و قدرت نظامی ایران مؤلفه واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن راه نجات است

ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن راه نجات است