مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-24پزشكي

اعزام 462 تیم پزشکی به مناطق محروم گیلان


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی گیلان با اشاره به اعزام 462 پزشک به مناطق محروم استان گفت: 10 هزار و 800 نفر عضو بسیج جامعه پزشکی گیلان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی صدر ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل بسیج جامعه پزشکی از سال 81 در گیلان اظهار کرد: طبق آمار 10 هزار و 800 نیروی بسیجی در جامعه پزشکی در حوزه های مختلف از جمله کمک به محرومیت زدایی در حوزه درمان و کمک به درمان بیماری بیمارانی که توان مالی خوبی ندارند، فعالیت می کنند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گیلان با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال، 462 تیم پزشکی به مناطق محروم استان اعزام شدند، افزود: این گروه های پزشکی برای ویزیت بیماران مناطق محروم اعزام می شوند.

وی افزود: بسیاری از مردمان مناطق محروم گیلان یا به بیماری خود واقف نبوده و یا در صورت آگاهی از بیماری خود، توان مالی درمان آن را ندارند لذا در 6 ماه نخست امسال 17 هزار خدمت توسط پزشکان و متخصصان پزشکی بسیجی در این مناطق انجام شده است.

صدر با اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور ارائه راهکار رفع پیری جمعیت استان گیلان بیان کرد: گیلان پیرترین استان کشور است و جامعه پزشکی باید برای رفع این معضل راهکارهای علمی و عملی ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 462 تیم پزشکی به مناطق محروم گیلان

اعزام 462 تیم پزشکی به مناطق محروم گیلان