مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-24سياسي

دشمن در تصویرسازی خود به دنبال ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه نظام مالی پرداخت کشور ناعادلانه است، گفت: دشمن در تصویرسازی خود به دنبال ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه نظام مالی پرداخت کشور ناعادلانه است، گفت: دشمن در تصویرسازی خود به دنبال ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

محمد صالح جوکار شب گذشته در نشست پرسش و پاسخ که با موضوع بررسی حوادث اخیر و با حضور دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد، گفت: اخیراً نظرسنجی توسط جهاد دانشگاهی پیرامون ریشه های نارضایتی های اخیر در کشور انجام و نتیجه نهایی این بود که هدف اصلی از این جریانات تنها مسئله اقتصادی نبوده و ریشه های دیگری هم دارد.

وی ادامه داد: اگر تحلیلی داشته باشیم می بینیم که اعتراضات سال های 78، 88 پایه سیاسی و سال های 96 و 98 اقتصادی بود ولی امسال خیلی متفاوت تر از دو دوره گذشته بود، البته در سال های 96 و 98 در شهرهایی که وضعیت اقتصادی ضعیف تری داشتند شاهد اعتراضات بسیار کمتری نسبت به شهرهایی با وضعیت اقتصادی بهتر بودیم.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار کرد: در جریانات اخیر کشور اولویت مشکلات، اقتصادی بود ولی شعارشان زن، زندگی، آزادی بود که هیج ارتباطی به اقتصاد ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در تصویرسازی خود به دنبال ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

دشمن در تصویرسازی خود به دنبال ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است