مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-24ورزشي

انتقاد از بیل در آستانه بازی با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز که در دیدار این تیم برابر ایالات متحده موفق به ثبت گل تساوی تیمش از روی نقطه پنالتی شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ،گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز که در دیدار این تیم برابر ایالات متحده موفق به ثبت گل تساوی تیمش از روی نقطه پنالتی شد، از سوی آگبونلاهور، ستاره سابق استون ویلا مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

آگبونلاهور که پیش از این به خاطر انتقاد از یورگن کلوپ در فضای مجازی حسابی خبرساز شده بود، این بار زبان تندش را برای انتقاد از گرت بیل چرخاند و گفت: صد درصد اطمینان دارم که بدترین بازیکن ولز در زمین بازی است.

او در ادامه گفت: مردم از من بابت این نظر حمایت خواهند کرد، او در تمام بازی نتوانست هیچ کاری را به درستی انجام دهد و مثل همیشه در لحظات بزرگ، با گل های بزرگ، خودش را نشان داد.

اما هر بار که توپ را به دست می آورد، آن را می داد و مجبور به تعقیب می شد.

برای اینکه با او منصف باشیم، بهتر است بگوییم او در تعقیب توپ بود تا آن را به دست آورد، اما هیچ چیز برای او درست پیش نمی رفت.

او همچنین از اعطای جایزه برترین بازیکن زمین به این ستاره انتقاد کرد و گفت: بازیکنان بسیار بهتری از او در زمین وجود داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بیل در آستانه بازی با ایران

انتقاد از بیل در آستانه بازی با ایران