مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-24سياسي

تبصره ماده 3 از قبوض آب شهروندان یزدی حذف شد


رییس شورای اسلامی شهر یزد در نود و هشتمین جلسه علنی شورا گفت: با پیگیری نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر یزد و طی جلسات مستمر، تبصره 3 از قبوض آب مشترکان آب و فاضلاب شهر یزد حذف شد.

- عزیزاله سیفی در خصوص لغو تبصره سه موجود در قبوض آب، تصریح کرد: مصوبه تبصره سه قبوض آب که در شورای دوره چهارم تصویب و در شورای دوره پنجم نیز اخذ آن از شهروندان ادامه داشت، به دلیل پیشگیری از تضییع حقوق مردم با تصویب شورای اسلامی کنونی و بر اساس رای دیوان عدالت اداری ابطال و لغو شد.

وی ادامه داد: در دوره های قبل و به پیشنهاد شرکت آبفای استان، جهت توسعه شبکه آب در مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی مبلغی به عنوان تبصره ماده سه به قبض آب اضافه و از مردم أخذ می شد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: این مصوبه در دیوان عدالت اداری لغو شد و شورای ششم نامه ای به شهرداری و شرکت آبفا ارسال کرد که این مبلغ از مردم أخذ نگردد اما متأسفانه طی گزارشات بازرسی، مشخص شد بر اساس همان مصوبه شورا های دوره قبل، مبلغی در قبض به عنوان تبصره سه از مردم توسط شرکت آبفا گرفته می شود.

سیفی افزود: با مذاکرات فشرده ای که در شورای ششم انجام شد، پیشنهاد شد این مصوبه اخذ تبصره سه آب بها در قبوض آب کامل لغو و رسماً به شرکت آبفا ابلاغ شود که أخذ تبصره ماده سه از مردم ممنوع و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبصره ماده 3 از قبوض آب شهروندان یزدی حذف شد

تبصره ماده 3 از قبوض آب شهروندان یزدی حذف شد