مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-24بين الملل

گزارش نیوریوک تایمز از تنش آفرینی تل آویو در مرزهای زمینی لبنان


یک روزنامه آمریکایی از وضعیت شکننده در مرزهای زمینی لبنان و فلسطین اشغالی و اقدامات تحریک آمیز مستمر نظامیان صهیونیست در این مرزها و ربودن چوپانان لبنانی به اتهام جاسوسی برای حزب الله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی از اقدام نظامیان صهیونیست در آزار و اذیت چوپانان لبنانی در مزارع شبعا و بازداشت آن ها به اتهام واهی جاسوسی برای حزب الله لبنان، خبر داد.

در گزارش روزنامه لبنان و فلسطین اشغالی، می گویند که نظامیان صهیونیست آ نها را می ربایند و به اتهام جاسوسی برای حزب الله، بازجویی می کنند.

  عبدالرحیم در گزارشی که از منطقه شبعا تهیه کرده است، می نویسد، حسن زهره یکی از چوپانان می گوید در حالی که در حال چرای گوسفندان بر فراز کوهی در مرز جنوبی لبنان بوده و به پایان یک روز کاری دیگر خود، نزدیک می شد، خود را در کمین نیروهای اسراییلی می بیند.

زهره (23 ساله)، می گوید که سال گذشته مجبور شده که صدها گوسفند خود را در پای کوه ها رها کند و با نظامیان صهیونیست، با دستبند و چشم بند به یک مرکز بازجویی در داخل فلسطین اشغالی به اتهام جاسوسی برای حزب الله انتقال یابد.

  وی افزود: آن ها گفتند شما چوپانان گوسفندانتان را می چرانید، اما برای حزب الله کار می کنید و مراقب ما هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نیوریوک تایمز از تنش آفرینی تل آویو در مرزهای زمینی لبنان

گزارش نیوریوک تایمز از تنش آفرینی تل آویو در مرزهای زمینی لبنان