مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:502022-11-24سياسي

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است


فرماندار بناب با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است، گفت: مردم ایران مردمی نجیب، باشرافت و دیندار هستند و همواره پای انقلاب ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا لعلی ظهر پنج شنبه در دیدار اعضای شورای تأمین شهرستان بناب با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و از این بابت ذره ای ترس به دل راه ندهید؛ افزود: با یاری خداوند و حمایت های همیشگی مردم از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان تصریح کرد: در 4 روز گذشته تعداد محدودی افراد فریب خورده که اکثریت آنها نیز غیربومی بودند، قصد داشتند شهرستان بناب را نیز درگیر اغتشاشات نمایند که با هوشیاری و حضور به موقع نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیجیان و حافظان نظام در صحنه تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

لعلی اضافه کرد: جا دارد از مردم ولایت مدار شهرستان بناب که اغتشاشگران را همراهی نکرده و با همکاری های نزدیک خود با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اجازه نداند حتی شیشه ای در شهرستان شکسته شود، تقدیر و تشکر نمایم.

وی گفت: جا دارد از قاطبه مردم از جمله دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان و بویژه اصناف و بازاریان عزیز بناب که حتی یک مورد هم اقدام به بستن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است