مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-24سياسي

دشمن در برابر قدرت سیاسی ایران ذلیل شد/ شعار اقتصادی در اغتشاشات اخیر شنیده نشد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه آل سعود با تاسیس شبکه اینترنشنال در لندن رسما اتاق جنگ علیه ملت ایران راه اندازی کرده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران امروز سوم آذرماه در همایش افسران پیشرفت و پایه ریزان تمدن اسلامی در باشگاه فرهنگیان ساری با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج حماسه های بزرگی در طول سال های انقلاب آفریده است.

وی با اشاره به مردمی بودن بسیج، افزود: بسیج در تمامی صحنه ها از مقابله با اشرار ضدانقلاب در دوران دفاع مقدس، سازندگی و تا به امروز حماسه بزرگی را با ایستادگی در مقابل حمله گسترده و بی سابقه دشمن خلق کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یادآور شد: بسیج با دست خالی در میدان های دفاع مقدس حضور پیدا کرد، زمانی که امکانات و سلاح نبود اما امروز بسیجیان با داشتن همه امکانات در مقابل دشمن، داوطلبانه و بدون اسحله وارد میدان شدند.

نقدی در ارتباط با چرایی حوادث و  اغتشاشات اخیر در این برهه از زمان، گفت: 4هزار پزشک مطرح ایرانی در دنیا با بررسی  پرونده فوت مرحومه مهسا امینی طی اطلاعیه اعلام کردند هیچ گونه آثار ضرب و شتم دیده نمی شود حتی پدر این خانم هم در همان لحظات اولیه در بیمارستان، اظهار به بیماری دخترش کرده، اما عده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در برابر قدرت سیاسی ایران ذلیل شد/ شعار اقتصادی در اغتشاشات اخیر شنیده نشد

دشمن در برابر قدرت سیاسی ایران ذلیل شد/ شعار اقتصادی در اغتشاشات اخیر شنیده نشد