مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-24سياسي

بنیاد فرهنگی شهید میرزا کوچک جنگلی راه اندازی شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بیش از 70 عنوان برنامه در راستای کنگره ملی روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد و خروجی این کنگره باید تشکیل بنیاد فرهنگی این شهید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی پیش از ظهر پنجشنبه در کنگره ملی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با قدردانی از آیت الله فلاحتی رییس شورای سیاست گذاری کنگره، استاندار گیلان، کمیته روحانیت کنگره و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای گیلانی که در راستای برگزاری این مراسم مشارکت کردند، بر لزوم بازشناسی شخصیت مبارز و مجاهد میرزا کوچک خان جنگلی تأکید کرد.

دبیر کنگره ملی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی افزود: این جلسات کمک شایانی به زدودن غبار مظلومیت از چهره مغفول مانده و ظرفیت های بین المللی استان گیلان می کند و به تعبیر رهبری مردم گیلان همیشه پرچمدار مبارزه با ظلم و استبداد بودند و میرزا کوچک خان جنگلی نمونه بارز این مبارزه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان از میرزا کوچک جنگلی به عنوان روحانی، مجتهد و فقیه یاد کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این اجلاسیه در قم به عنوان خاستگاه انقلاب و شهر فقاهت این بود که به ابعاد فقهی و اجتهادی میرزا کوچک جنگلی بیشتر پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد فرهنگی شهید میرزا کوچک جنگلی راه اندازی شود

بنیاد فرهنگی شهید میرزا کوچک جنگلی راه اندازی شود