مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-24اقتصادي

نرخ 11 درصدی سالمندی در اصفهان/ تلاش برای ایجاد زیرساخت های شهر دوستدار سالمند


مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به نرخ بالای سالمندی در اصفهان، گفت: نرخ سالمندی اصفهان بیشتر از نقاط دیگر کشور و نزدیک به 11 درصد است.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به نرخ بالای سالمندی در اصفهان، گفت: نرخ سالمندی اصفهان بیشتر از نقاط دیگر کشور و نزدیک به 11 درصد است.

ولی الله نصر، امروز (پنجشنبه ، 3 آذرماه) در نشست تخصصی محیط دوستدار سالمند، با اشاره به پیوستن اصفهان به جمع شهرهای دوستدار سالمند دنیا، اظهار کرد: شورای ملی سالمندان در سازمان بهزیستی کشور مستقر است و به تبع یکی از مطالبه گران اصلی حقوق سالمندان در کشور سازمان بهزیستی است.

طرح پیوستن اصفهان به جمعیت شهرهای دوستدار سالمند دنیا نیز با همکاری صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، شهرداری و استانداری اصفهان و مشاوره های داخلی و بین المللی آغاز شد.

وی گفت: مطالعاتی را در زمینه دسترسی پذیری مبلمان شهری، حمل و نقل آسان، هزینه های درمانی و.

برای سالمندان بررسی کردیم تا بتوانیم مشکلاتی که در یک شهر دوستدار سالمند نباید برای سالمندان وجود داشته باشد را با برنامه ریزی های استانی مرتفع کنیم تا بتوانیم با حمایت نهادهای بین المللی و الگویی که از شهرهای دوستدار سالمند در دنیا می گیریم، اصفهان را به عنوان شهر دوستدار سالمند معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ 11 درصدی سالمندی در اصفهان/ تلاش برای ایجاد زیرساخت های شهر دوستدار سالمند

نرخ 11 درصدی سالمندی در اصفهان/ تلاش برای ایجاد زیرساخت های شهر دوستدار سالمند