مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-24سياسي

دشمن با جنگ ترکیبی درصدد متوقف کردن موج انقلاب اسلامی است


معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی درصدد متوقف کردن موج انقلاب اسلامی است و همه باید به وظایف خویش در جهاد تبیین عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباس زاده پیش از ظهر امروز در جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج فردوس افزود: انقلاب اسلامی به اعتراف تمام تحلیل گران و نظریه پردازان عالم معجزه قرن بود و در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش ایران در نظم نوین جهانی اشاره شده است.

وی تدبیری رهبری در تشکیل بسیج مستضعفین را معجزه ای دیگر در داخل انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: امروز به معنی واقعی کلمه تقابل جبهه استکبار با مستضعفین عالم را شاهد هستیم.

عباس زاده با تشریح کلمه مستضعف با بهره گیری از آیات و روایات گفت: مستضعف به معنی انسان نیازمند مادیات و کم برخوردار نیست بلکه کسانی هستند که در مقابل جبهه استکبار مقاومت کرده و به ناچار به استضعاف کشیده شدند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: این موضوع که جبهه تمدنی اسلام و ایران با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل خواهد رفت را باید به عنوان یک باور عمیق در جهت تحقق آن تلاش کنیم.

وی از نشانه های آخرالزمان غربالگری انسان ها در فتنه ها و آزمایش های الهی دانست و تاکید کرد: چه بسیار افرادی که گمان نمی کردیم ولی از قافله انقلاب و مبانی اسلام فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با جنگ ترکیبی درصدد متوقف کردن موج انقلاب اسلامی است

دشمن با جنگ ترکیبی درصدد متوقف کردن موج انقلاب اسلامی است