مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-24اقتصادي

کدام بخاری گاز سوز را بخریم؟


برچسب انرژی به خریدار کمک می کند وسیله ای را انتخاب کند که در مقایسه با سایر کالا های موجود، مصرف انرژی کمتر و کارایی بیشتری داشته باشد.

- مهناز همتی، مدیرکل استاندارد ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 57 واحد صنفی، بازرسی شد.

وی افزود: در بازرسی از 57 واحد صنفی استان برچسب انرژی 163 وسیله خانگی در استان بررسی و طی این بررسی 46 مورد مطابقت برچسب با استاندارد، 11 مورد جعل و یا بدون برچسب انرژی ثبت شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام ضمن اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برچسب انرژی وسایلی همچون بخاری برقی، بخاری گازسوز کمتر و کارایی بیشتری داشته باشد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه بخش های اول تا سوم برچسب مصرف انرژی نصب شده روی وسایل برقی به ترتیب نشان دهنده علامت تجاری شرکت سازنده، نام شرکت سازنده و مدل دستگاه است، بیان کرد: بخش چهارم برچسب انرژی از اهمیت خاصی برخوردار است و هفت فلش رنگی (از سبز پررنگ تا قرمز تیره) با یک حرف لاتین از A تا G دارد که هر حرف و فلش نشانگر درجه ای از مصرف انرژی دستگاه است؛ حرف A نشانگر کمترین مصرف انرژی و بیشترین کارایی و حرف G نشانگر بیشترین مصرف انرژی و کمترین کارایی دستگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام بخاری گاز سوز را بخریم؟

کدام بخاری گاز سوز را بخریم؟