مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-24سياسي

تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مارگون توسط سپاه عشایر


از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مارگون توسط سپاه عشایر تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت هفته بسیج، آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مارگون باهمت سپاه عشایر استان با حضور ایثارگران و رزمندگان و این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه عشایر استان با اشاره به فداکاری های بسیجیان و رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: امروز هم این یادگاران امام راحل در همه عرصه ها بااخلاص و بدون هیچ گونه چشم داشتی حاضرند.

سرهنگ پاسدار حسن رضایی در جمع ایثارگران شهرستان مارگون تأکید کرد: شما مظهر اخلاص و شجاعت و بصیرت بوده و هستید و هرجا مشکلی پیش آمده در همه صحنه حضور فعال دارید.

رضایی اظهار داشت: پیشرفت های علمی مدیون بسیجیان هستند و با تفکر بسیجی، انقلاب اسلامی در نانوپزشکی و هسته ای و موشکی جز ده قدرت اول دنیا و رتبه یک علمی در منطقه را کسب کرده ایم.

وی در ادامه افزود: کارهای بزرگ انقلاب مدیون فداکاری شما ایثارگران و جانفشانی شهدا است و در جنگ ترکیبی امروز هم شما ایثارگران در معنویت گرایی و معرفت افزایی پیشگام هستید.

فرمانده سپاه عشایر استان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و پیاده نظام آنها در داخل کشور دنبال این هستند فرهنگ آمریکایی را داخل کشور جا بیاندازند و جلوی پیشرفت ایران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مارگون توسط سپاه عشایر

تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مارگون توسط سپاه عشایر