مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-24سياسي

مناطق آزاد حیات خلوت سیاسیون شد/ اولویت دبیرخانه در دوره جدید


محمد علی طیرانی؛ دولت سیزدهم که مسئولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را به سعید محمد سپرد بود، عبدالملکی را جایگزین او در دبیرخانه کرد.

- کارشناس مناطق آزاد در گفتگو با دانشجو مواردی از قبیل گستردگی جغرافیایی، برتری ترجیحات سیاسی در انتخاب مناطق و ضعف در قدرت سازمان های مناطق آزاد را از چالش های مناطق آزاد دانست.

اولویت اصلی دبیرخانه نیز اصلاح قانون معرفی شد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو- محمد علی طیرانی؛ دولت سیزدهم که مسئولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را به سعید محمد سپرد بود، عبدالملکی را جایگزین او در دبیرخانه کرد.

با تطبیق اهداف تشکیل مناطق آزاد با نتایجی که تا کنون حاصل شده اند می توان فهمید که این بخش اقتصاد کشور چندان در تحقق انتظارات موفق عمل نکرده است و همین امر بر لزوم بازسازی معماری مناطق آزاد دلالت دارد.

دانشجو در رابطه با جایگاه فعلی و جایگاه مطلوب دبیرخانه مناطق آزاد و اولویت های اصلی مسئول جدید دبیرخانه با حسام محمدی فر، کارشناس مناطق آزاد، گفتگویی داشته است که مشروح آن تقدیم می گردد.

در امارات سازمان مناطق آزاد یک قدرت محلی هستندمحمدی فر در ابتدا به مطالعات تطبیقی اشاره کرد و گفت: یک بحث وجود دارد که مطالعات تطبیقی به چه صورت هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آزاد حیات خلوت سیاسیون شد/ اولویت دبیرخانه در دوره جدید

مناطق آزاد حیات خلوت سیاسیون شد/ اولویت دبیرخانه در دوره جدید