مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:362022-11-24سياسي

استقرار حساب بانکی شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی خارج از استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان ظهر امروز در مراسم انتخابات نمایندگان هیات رییسه اتاق های اصناف استان آذربایجان شرقی با اشاره به این که اصناف گسترده ترین شبکه تجاری در کشور هستند، اظهار کرد: افرادی که در این انتخابات انتخاب می شوند صدای بلند اصناف استان و حتی در کشور خواهند شد.

وی اصلی ترین وظیفه دولت را تسهیلگری و رفع موانع تولید دانست و گفت: باید علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای فعالیت اصناف، از ظرفیت کمیسیون نظارت شهرستان ها برای رفع مشکلات واحدهای صنفی بیشتر استفاده شود.

وجود 140 هزار واحد صنفی تولیدی در آذربایجان شرقی پرنیان با بیان این که در حال حاضر بیش از 140 هزار واحد صنفی تولیدی در استان وجود دارد، افزود: سازمان صمت حامی، پشتیبان و تسهیل گر فعالیت های اصناف است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: اصناف آذربایجان شرقی از ابتدا به تدین، خیرخواهی و امانت داری مشهور هستند.

پرنیان با اشاره به تشکیل سه اتاق فکر تجارت، صنعت و معدن در یک ماه آینده گفت: اتاق فکر صنعت و تولید به منظور پیشبرد اهداف توسعه در این بخش تا چند روز آینده آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: در اتاق فکر تجارت اصناف، پیشکسوتان این حوزه و افرادی که نبض بازار را می شناسند با تولید فکر برای توسعه همه جانبه اقتصادی استان مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار حساب بانکی شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی خارج از استان

استقرار حساب بانکی شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی خارج از استان