مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-24سياسي

سوء مدیریت دولت و مجلس در حوزه بهداشت با فوریت چاره اندیشی شود


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از سوء مدیریت ها در حوزه بهداشت و درمان، مجلس و دولت را برای اصلاح امور و بهبود ارائه خدمات به مردم دعوت کرد.

- حسینعلی شهریاری در حاشیه افتتاح آزمایشگاه جامع سلامت اردبیل در گفت وگو با به سران سه قوه و دیگر مسئولان گوشزد کردیم که طرح دارویار با مشکلات جدی روبه رو است و کشور در پاییز و زمستان امسال با مشکلات و گرفتاری های متعدد تأمین دارو روبه رو خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جلسات مکرر به مسئولان اعلام کردیم که در این حوزه تصمیم گیری معقول و منطقی به کار گیرند تا با رفع سوء مدیریت ها، مردم در تأمین داروی خود دچار مشکل نشوند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ما در جلسات علنی مجلس و جلساتی که با دولتی ها داشتیم بارها به صورت شفاف ایرادات و اشکالات طرح دارویار را به مسئولان اعلام کردیم ولی گوش شنوایی در این حوزه وجود نداشت و امروز خلأها و نارسایی ها در این حوزه مشهود شده است و مردم در تأمین داروی خود با مشکلات و گرفتاری های متعددی روبه رو هستند.

شهریاری افزود: هیچ گونه خلأ قانونی در اجرای قوانین وجود ندارد و مسئولان با سوء مدیریت بر دامنه مشکلات افزوده اند و باید در این حوزه تصمیم گیری ها مورد بازنگری قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت دولت و مجلس در حوزه بهداشت با فوریت چاره اندیشی شود

سوء مدیریت دولت و مجلس در حوزه بهداشت با فوریت چاره اندیشی شود