مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-24اجتماعي

سیستم پایش تصویری هوشمند منطقه حفاظت شده دنا افتتاح شد


سیستم پایش تصویری هوشمند مناطق حفاظت شده دنا با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سیستم پایش تصویری هوشمند مناطق حفاظت شده دنا با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی سلاجقه، رییس سازمان محیط زیست ظهر روز پنجشنبه سوم آذرماه 1401 در مراسم افتتاح این سیستم گفت: شعار ما طی امسال محیط زیست مردم پایه و فناورانه است.

وی اظهار کرد: طبق برنامه ای جامع سیستم های پایشی در مناطق حفاظت شده و تحت پوشش استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص کل محدوده منطقه حفاظت شده دنا را تحت پوشش قرار می دهیم.

سلاجقه اظهار کرد: از ظرفیت پرنده ای و پهپادی هم برای کنترل و پایش مناطق حفاظت شده کشور بخصوص برای آتش سوزی ها استفاده خواهیم کرد.

همچنین اسلام جاودان خرد، مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پیش از این پایش مناطق حفاظت شده و تحت پوشش دوستان به صورت حضوری و فیزیکی انجام می شد چه در صورت تامین اعتبار می توانیم همه مناطق استان را بصورت هوشمند پایش کنیم.

وی افزود: برای اجرای کامل سیستم پایش تصویری هوشمند مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم پایش تصویری هوشمند منطقه حفاظت شده دنا افتتاح شد

سیستم پایش تصویری هوشمند منطقه حفاظت شده دنا افتتاح شد