مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-24سياسي

نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی هدف اصلی دشمنان است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی هدف اصلی دشمنان است و در این راستا دست به هر توطئه ای می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان روز پنجشنبه در همایش معتمدین، بزرگان و ارکان مساجد شهرستان سنندج که در راستای تحقق محله اسلامی در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد اظهار داشت: برکات بسیج در 40 سال گذشته انقلاب هم در کشور و هم در جهان بر کسی پوشیده نیست، نعمت های بسیج بر همگان آشکار است و خدمات بسیج برجسته و روشن است.

وی با بیان اینکه انقلاب مردمی نیاز به حراست مردمی دارد گفت: فکر و نظریه بلند امام راحل (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین برای حراست، حمایت و نگهداری از انقلاب مردمی امروز کارهای خود را به منصه ی ظهور رسانده است.

سردار حسینی افزود: خورشید تابناک بسیج روشنی اش در کشور عالم تاب شد و مرزهای فیزیکی جهانیان آن را احساس کردند چرا که بسیج در خدمات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و محرومیت زدایی تلاش وافری را انجام داده است.

وی ادامه داد: بسیج بر اساس بصیرت گوهر ایمان را در دل می پروراند و سرچشمه زلال ایمان، معرفت و آگاهی قدرتمند شده است که مردانه پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی هدف اصلی دشمنان است

نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی هدف اصلی دشمنان است