مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-24سياسي

دیدار فرمانده سپاه استان خراسان رضوی با خانواده شهید حسین دانیال زاده


فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام همزمان با پنجمین روز هفته بسیج به دیدار خانواده شهید بسیجی حسین دانیال زاده رفت و از مقام شامخ این شهید عزیز بسیجی تجدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام همزمان با پنجمین روز هفته بسیج به دیدار خانواده شهید بسیجی حسین دانیال زاده رفت.

 در این دیدار که جمعی از مسئولان سپاه استان نیز حضور داشتند سردار غیاثی گفت این شهید عزیز در گروه های جهادی بسیار پای کار و فعال بودند و دغدغه شهید دانیال زاده چیزی جز خدمت به مردم و سربلندی اسلام و نظام اسلامی نبود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم تشییع شهید عزیز کم نظیر بود گفت یک روز قبل از این مراسم اطلاع رسانی انجام شد و هیچ کس فکر نمیکرد با این حجم از حضور مردم در مراسم همراه باشیم که این خود نشان می دهد یاد و راه شهیدان همچنان زنده و بالنده است سردار غیاثی با تاکید بر اینکه اگر در مسیر شهدا باشیم با شهدا ماجور خواهیم شد گفت به حال این عزیزان بسیجی و شهدای بسیج غبطه میخوریم و آرزوی شهادت داریم اما اگر خداوند شهادت را برای ما مقدر نکند از شما می خواهیم دعا کنید که در راه شهدا ثابت قدم بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده سپاه استان خراسان رضوی با خانواده شهید حسین دانیال زاده

دیدار فرمانده سپاه استان خراسان رضوی با خانواده شهید حسین دانیال زاده