مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-24بين الملل

موج سواری کومله در اغتشاشات با پترودلار های سعودی


وقتی صحبت از دخالت خارجی به ویژه مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و پترودلار های سعودی می کنیم این قضیه همراه با واسطه گری افراد، گروه ها و جریاناتی صورت می گیرد که از ابتدای شکل گیری انقلاب تجربیاتی در خصوص مسائل تجزیه طلبی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز گذشته عبدا.

مهتدی، سرکرده گروهک تروریستی کومله رسما مسئولیت شرارت ها در غرب کشور را به عهده گرفت و در توییتی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ از فعالیت های مسلحانه گروهک کومله اعتراف کرد در وقایع اخیر مشارکت داشته است.

اتفاقی که با توجه به نقش گروه هایی مثل کومله در مدیریت اجرای آشوب با طراحی های سرویس های جاسوسی بیگانه به ویژه در حوزه غرب کشور مشهود بوده است.

درهمین زمینه سیدرضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل منطقه با اشاره به نقش کومله در مدیریت اجرای آشوب با طراحی های سرویس های جاسوسی بیگانه به ویژه در حوزه غرب کشور گفت: از ابتدای شکل گیری فتنه اخیر، اسناد، مدارک و ادله فراوانی درباره عوامل و انگیزه های اغتشاشات دو ماه گذشته ارائه و اکنون ماهیت بسیاری از قضایا روشن شده و بر همگان آشکار است که عوامل خارجی و زخم خوردگانی که با عنوان تروریست های تجزیه طلب معروفند با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش اصلی و اساسی را در اتفاقات تلخ اخیر داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری کومله در اغتشاشات با پترودلار های سعودی

موج سواری کومله در اغتشاشات با پترودلار های سعودی