مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:012022-11-24سياسي

امام جمعه بوشهر: 1700 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت یک کشور اظهار داشت: در نظام حکمرانی آموزش و پرورش دارای جایگاه بسیار مهمی است و هر کشوری که نیازمند تمدن کارآمد باشد، آموزش و پرورشی در تراز تمدن نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر توجه به آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه بنیادین تأکید کرد و ابراز داشت: با وجود اینکه کارهای خوبی توسط آموزش و پرورش در استان بوشهر انجام شده است اما کلاس های تخریبی در استان بالاست و باید به این مسئله توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه هزار و 700 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد گفت: در این راستا لازم است نهضت بهسازی و بازسازی کلاس های تخریبی در استان بوشهر شکل بگیرد تا شاهد این کلاس های تخریبی در استان نباشیم؛ یکی از عوامل کاهش عمر ساختمان در استان بوشهر طوبت بالا است و ساختمان ها در نوار ساحلی به همین جهت استهلاک بالایی دارند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر بازنگری کتاب های درسی گفت: تحول در تهیه و تدوین کتاب های درسی دانش آموزان بسیار مهم است و باید توجه ویژه به متون و محتوای کتب درسی دانش آموزان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: 1700 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد

امام جمعه بوشهر: 1700 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد