مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-24اقتصادي

آسفالت ریزی خیابان صخره کارشناسان اردبیل پس از 6 سال


شهردار اردبیل از آسفالت ریزی خیابان 14 متری صخره کارشناسان خبر داد و گفت: آسفالت ریزی این خیابان یکی از مطالبات چندین ساله اهالی بود که در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری در جریان بازدید از روند اجرایی آسفالت ریزی خیابان صخره واقع در کارشناسان، اظهار کرد: خیابان 14 متری صخره کارشناسان که حدود 6 سال بود زیرسازی شده بود با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان آسفالت ریزی و طی هفته های آتی تحویل اهالی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طول پروژه 9000 مترمربع و مساحت آن 12 هزار و 600 متر مربع است، افزود: میزان آسفالت استفاده شده چشمگیر است به طوری که تناژ آسفالتی که برای این خیابان استفاده می شود حدود 2000 تن خواهد بود.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه با آسفالت ریزی، مشکلات اهالی در فصل سرما به خصوص هنگام بارش برف مرتفع خواهد شد، تصریح کرد: برای عملیات زیرسازی خیابان فوق اعم جدول گذاری و زیرسازی آسفالت و آسفالت ریزی حدود 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: طی سال های اخیر وجود برخی مشکلات حقوقی مانع ورود شهرداری جهت آسفالت ریزی خیابان بود که بعد از درخواست های مردمی با پیگیری های شهرداری در جلسات متعدد با دستگاه های متولی، مشکل رفع و در حال حاضر شاهد آسفالت ریزی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی خیابان صخره کارشناسان اردبیل پس از 6 سال

آسفالت ریزی خیابان صخره کارشناسان اردبیل پس از 6 سال