مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-24سياسي

بودجه 1402 بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته می شود


قائم مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس گفت: با توجه به اینکه مقرر شده اعتبارات 1402 براساس برنامه هفتم بسته شود، بنا شد اولین دستور کار مجلس در آخر آذرماه برنامه هفتم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا احمدی قائم مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس در نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها اظهار داشت: امروز یک انسجام و همدلی در میان شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان ها به وجود آمده است که با این مسائل عدیده ای که داریم یکی از راهگشایان مشکلات مردم هستند و می توانند گره از کار مردم باز کنند.

وی افزود: حضور رییس جمهور در جلسه شورای عالی استان ها، برخلاف دوره گذشته، نویدبخش این است که اعتقاد راسخ به شوراها در سطح کشور دارند.

احمدی بیان کرد: امروز سردار وحیدی وزیر کشور نیز نگاه ویژه ای به شوراها و شهرداری ها در سطح کشور دارند که نشانه بارز آن جداسازی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از معاونت عمرانی است که می تواند آثار در آخر آذر ماه برنامه هفتم باشد که می تواند در پیشبرد اهداف ما در شهرها و روستاهای سراسر کشور اثرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: در وزارت کشور به عنوان متولی امورات امنیتی و اجتماعی نیز کمک خواهیم کرد؛ امروز نیز با تیزبینی که خواهید داشت مسائل را به ما منتقل کنید تا بتوانیم یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1402 بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته می شود

بودجه 1402 بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته می شود