مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-24ورزشي

ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شریفیان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری اسلامشهر که با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، برگزار شد با اشاره به اینکه اسلامشهر در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی و زیر بنایی دارای مشکلات زیادی است اظهار داشت: برای برطرف کردن این مشکلات نیازمند همراهی و نگاه ویژه دولت و مسئولان هستیم.

شریفیان گفت: تکمیل طرح احداث کمربند جنوبی به عنوان مسیر پدافندی جنوب غرب استان تهران جهت کاهش تصادفات جاده ای و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا و صدور کد مستقل برای گمرک آپرین و تهیه پیوست های لازم برای بندر خشک آپرین به عنوان یکی از بزرگترین طرح های اقتصادی استان تهران ضرورت دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اسلامشهر با وجود بیش از 35 هزار واحد کشاورزی، دامداری، صنفی و صنعتی در زمینه تولید محصولات مختلف زراعی، لبنی، چوب، کفش و غیره، قطب تولید محصولات کشاورزی و صنعتی استان تهران و کشور است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است بیان داشت: اختصاص تجهیزات به پایگاه قهرمانی شهرستان اسلامشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است

ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است