مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:502022-11-24سياسي

طرح «حقوق یاران بسیجی» برای ارتقا دانش حقوقی جامعه اجرایی می شود


رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه عدم آگاهی نسبت به مسائل حقوقی، ریشه بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است، گفت: طرح «حقوق یاران بسیجی» می تواند نقش مؤثری در ارتقا دانش حقوقی جامعه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست هیئت اندیشه ورز شورای عالی امروز به ریاست رییس کل دادگستری استان و با حضور مسئول بسیج حقوقدانان و جمعی از قضات و حقوقدانان بسیجی در بندرعباس برگزار شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در این نشست اظهار کرد: در هیئت های اندیشه ورز باید تفکرات مختلف در کنار هم قرار بگیرند تا بحث و تبادل نظر به نتایج مطلوبی منجر شود و اگر در این هیئت ها افراد با اندیشه های همگون کنار هم قرار بگیرند، خروجی مطلوبی را نخواهد داشت.

مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: اگر بتوانیم در هیئت های اندیشه ورز، ذهنیت افراد تصمیم گیر و تصمیم ساز را جهت مناسبی بدهیم دستاورد بزرگی خواهد بود.

وی یکی از مسائل مورد تأکید در هیئت های اندیشه ورز را جهت دهی و سوق دادن اندیشه ها و ذهن ها به سمت حمایت از تولید عنوان کرد و یادآور شد: دادگستری استان هرمزگان با ورود به حوزه مسئولیت اجتماعی گام های مهمی را در این خصوص برداشته و طی سالیان متمادی اقدامات مختلفی را به مرحله اجرا درآورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «حقوق یاران بسیجی» برای ارتقا دانش حقوقی جامعه اجرایی می شود

طرح «حقوق یاران بسیجی» برای ارتقا دانش حقوقی جامعه اجرایی می شود