مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:552022-11-24ورزشي

رقابت روشندلان خراسان جنوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی


سرپرست هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی گفت: بزرگترین کاروان روشندلان استان در جشنواره فرهنگی و ورزشی استعدادیابی و مسابقات انتخابی تیم های ملی کشور به رقابت می پردازند.

- صالحه غلامی مقدم، سرپرست ورزش نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بزرگترین کاروان ورزشی نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

وی افزود: بانوان با مربیگری فاطمه جوانشیر استان با ترکیب 7 بازیکن گلبال و 3 بازیکن شطرنج و 5 همراه در این دوره از مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی و جشنواره استعدایابی شرکت می کنند.

غلامی مقدم یادآور شد: یاسمین بی خوش، سکینه مهربانی فر و فاطمه اسدزاده در شطرنج، مریم مالداری، مریم عرب، ریحانه مطهری و کوثر یعقوبی در رشته دو ومیدانی، علی غلامزاده، حجت کوچی، مصطفی صحراگرد، حسین اربابی در مسابقات دو ومیدانی داخل سالن و ابوالفضل تقوی، ابوالفضل نخعی و رضا عبداللهی در جشنواره استعدادیابی زیر 20 و 16 سال 15 آذرماه به مربیگری آقای محمدرضا نادی مقدم در این دوره از مسابقات قهرمانی به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: امین آزاد و مصطفی محمودی در مسابقات شطرنج قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، علی رمضانی، رضا اسدزاده و علیرضا اسدزاده با مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت روشندلان خراسان جنوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی

رقابت روشندلان خراسان جنوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی