مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-24سياسي

صدور رای تخریب 5 طبقه از برج های آسمان اسکو / مدیران شهر جدید سهند برنامه ندارند!


رییس دادگستری اسکو از از صدور رای تخریب 5 طبقه از مجتمع برج های آسمان در ماده 100 تجدید نظر که به متروپل اسکو معروف است، خبر دادند که حداکثر در دو ماه آینده اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسکو، مهدی شمسی رییس دادگستری شهرستان اسکو  ظهر امروز در نشست خبری از صدور رای  تخریب 5 طبقه از مجتمع برج های آسمان در ماده 100 تجدید نظر که به متروپل اسکو معروف است، خبر دادند که حداکثر در دو ماه آینده اجرایی خواهد شد.

مهدی شمسی، رییس دادگستری اسکو با بیان اینکه عواملی که باعث تخلف در این خصوص هستند مورد پیگیری قضایی قرار خواهند گرفت، اذعان داشت: کوتاهی مسئولان وقت در عدم جلوگیری از ساخت ساختمان غیرمجاز باعث اعمال هزینه اضافی به خریداران این مجتمع شده و اکنون باید به فکر تامین هزینه تخریب این مجتمع که حدود 2 میلیارد تومان برآورد شده است، باشیم، در حالی که پیشگیری از ساخت ساختمان های غیرمجاز از این هزینه ها جلوگیری می کند.

وی در مورد وقوع چندباره تصادف عابرین پیاده در مسیر میدان معلم تا شهید باکری  سهند و ساخت پل های عابر پیاده که یکسال است وعده آن توسط مسئولان شهری سهند داده می شود، بیان داشت: بیشترین مشکل ما تغییرات مداوم مسئولان سهند است برای این مسیر پر خطر هم چندین مصوبه در شورای پیشگیری از وقوع جرائم داشته ایم ولی تا مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رای تخریب 5 طبقه از برج های آسمان اسکو / مدیران شهر جدید سهند برنامه ندارند!

صدور رای تخریب 5 طبقه از برج های آسمان اسکو / مدیران شهر جدید سهند برنامه ندارند!