مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 16:252022-11-24اقتصادي

صادرات محصولات نفتی به خصوصی ها واگذار شود


رییس هیئت رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت سیاست های غیرمشوق در حوزه زنجیره ارزش را سبب خودتحریمی دانست و از قانون گذار خواست تا شرایط را برای صادرات محصول نهایی فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شانا؛ عبدالحسین بیات در سومین نشست شورای عالی برنامه ریزی و تولید شرکت های گروه اقتصادی صندوق های بازنشستگی صنعت که در محل شرکت سرمایه گذاری اهداف برگزار شد، گفت: تمرکز گروه اقتصادی صندوق ها بر روی طرح های در حال اجراست؛ لازم است تا افق 1404، ورودی درآمدی قابل قبولی را برای صندوق ها برای عمل به تعهدها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در گروه اقتصادی دو شورا تخصصی برای شرکت ها ایجاد شده است، افزود: شورای عالی پروژه ها، مسئولیت روند پیشرفت حدود 26 طرح شامل میدان های نفتی و گازی، پتروپالایشگاهی، پتروشیمی، شرکت های تولیدکننده روغن و قیر را بر عهده دارد و مسئولیت شورای عالی برنامه ریزی و تولید، معطوف به وضع تولید، فروش (صادرات و تأمین نیاز داخل) و سود، مواد اولیه و سوخت است.

رویکرد تشویقی برای تکمیل زنجیره ارزش رییس هیئت رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در خلال گزارش مدیران درباره وضع صادرات اظهار کرد: رویکرد برخی سیاست ها و قوانین برای توسعه زنجیره ارزش، تنبیهی است و ضرورت دارد به رویکردهای تشویقی بدل شود؛ تجربه نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات نفتی به خصوصی ها واگذار شود

صادرات محصولات نفتی به خصوصی ها واگذار شود