مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 16:402022-11-24سياسي

زنان می توانند در عرصه های مختلف نقش بسیار مؤثری داشته باشند


معاون رییس جمهور با اشاره به اهمیت تبادلات علمی بین گرجستان و ایران گفت: زنان می توانند در عرصه های مختلف اجتماعی نقش بسیار مؤثری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با رهبر شیعیان و اهل تسنن گرجستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به میزبانی اداره کل امور بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده صورت پدیرفت، الهام علی اف رهبر محبوب مذهبی گرجستان با اشاره به بیان ظرفیت های بسیار مناسب اقتصادی، فرهنگی و تجاری موجود درگرجستان به تمایل کشورش برای بسط همکاری با ایران اذعان داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: گرجستان می تواند نقش واسطه را در بهبود و گسترش روابط اقتصادی ایران و اتحادیه اروپا و نیز روابط اقتصادی، فرهنگی و تجاری ایران و کشورهای مشترک المنافع بازی کند.

وی افزود: شرکت های عربی و ترکی در گرجستان تا امروز حضور موفقی داشته اند و کشورم خواهان نقش آفرینی پررنگ تر شرکت های صنعتی و توریستی ایرانی است.

معاون رییس جمهور نیز ضمن استقبال از موارد مورد اشاره علی اف ابراز داشت: زنان می توانند در عرصه های مختلف اجتماعی نقش بسیار مؤثری داشته باشند و من از زنان موفق گرجستان برای دیدار و تبادل تجارب با زنان موفق ایرانی بالاخص در عرصه های اقتصاد و کارآفرینی دعوت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان می توانند در عرصه های مختلف نقش بسیار مؤثری داشته باشند

زنان می توانند در عرصه های مختلف نقش بسیار مؤثری داشته باشند