مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 16:452022-11-24سياسي

ساخت دستگاه پرینتر سه بعدی توسط مخترع بسیجی بیرجندی


یک مخترع بسیجی با اشاره به تولید و طراحی دستگاه های پرینترسه بعدی گفت: این دستگاه پیشرفته به صورت هماهنگ برای اهداف خاص طراحی شده و در زمینه پزشکی، - امیرحسین هاشمی، مخترع بسیجی دهه هفتادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با تبریک هفته بسیج، تفکر راهگشای هماهنگ برای اهداف خاص طراحی شده و در زمینه پزشکی، صنعت، مجسمه سازی و کوزه گری کاربرد دارد.

این مخترع بسیجی با بیان اینکه این دستگاه در زمینه ساخت آتل های پزشکی و ساخت قطعات برای سهولت کار پرستارها قابل استفاده است افزود: در زمینه هوافضا نیز برای ساخت بدنه پهپادها و بدنه موشک ها با کامپوزیت های کربنی کاربرد دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه مجسمه سازی هم قالب گیری با استفاده از قالب های سیلیکونی و تزریق پلاستیک انجام می شود گفت: مشکلات زیادی در زمینه برنامه نویسی داشتیم که برای رفع نیاز مجبور شدیم برنامه نویسی این مدل دستگاه ها را یاد بگیریم بنابراین وارد بسیج علمی شدیم و از این طریق فعالیت ما روند تکاملی پیدا کرد و توانستیم در زمینه طراحی خود قطعات و قالب گیری پیشرفت کنیم.

هاشمی با تأکید بر اینکه با کمک تیم و حمایت بسیج دستگاه های پرینتر سه بعدی را ارتقا دادیم و به مرحله تولید رساندیم اضافه کرد: این دستگاه را به چند شرکت در حال توسعه در مشهد و تهران فروختیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه پرینتر سه بعدی توسط مخترع بسیجی بیرجندی

ساخت دستگاه پرینتر سه بعدی توسط مخترع بسیجی بیرجندی