مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 16:452022-11-24سياسي

روحیه تظلم خواهی و مبارزاتی میرزا کوچک خان جنگلی برای نسل جدید تبیین شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دفاع از مجاهدان و عالمان دینی در واقع دفاع از مرجعیت و روحانیت شیعی است، گفت: گفت: جایگاه روحانیت و عرفانی و روحیه تظلم خواهی و مبارزاتی میرزا کوچک خان جنگلی برای نسل جدید تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در دومین اجلاسیه کنگره بین المللی میرزاکوچک جنگلی در قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حرکت عظیم خود، پادشاهی 2 هزار و 500 ساله طاغوت را برچید، اظهار کرد: نهضت حضرت امام خمینی (ره)  یک نهضت تحول ساز و تحول خواه بوده است.

  وی اثربخشی قیام میرزا کوچک خان جنگلی را قیامی تاثیرگذار در تاریخ دانست و گفت: در یک قرن اخیر وجود 2 عالم بزرگ حضرت آیت الله مدرس و شهید میرزاکوچک خان جنگلی در حراست در جغرافیای سیاسی و اعتقادی تاثیر بسیار زیادی داشته که باید برای نسل جدید بازگو شود.

  نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر روحیه جهادی و مبارزاتی شهیدان میرزاکوچک خان جنگلی و شهید مدرس بیان کرد: این 2 عالم برجسته و ربانی از انقلابیون برجسته، رهبران مجاهد و اثرگذاران اجتماعی، اعتقادی و سیاسی تاریخ بوده و هستند.

  فلاحتی نقش شهر مقدس قم در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار موثر برشمرد و گفت: بدون شک قم مرکز و مبنای توسعه و ترویج تعالیم دینی در دنیا است که همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه تظلم خواهی و مبارزاتی میرزا کوچک خان جنگلی برای نسل جدید تبیین شود

روحیه تظلم خواهی و مبارزاتی میرزا کوچک خان جنگلی برای نسل جدید تبیین شود