مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:002022-11-24سياسي

بیش از 4 هزار بسته دانش آموزی در خوزستان توزیع می شود


به مناسبت هفته «بسیج» بیش از چهار هزار بسته دانش آموزی و 20 تن گوشت و مرغ میان نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و مددجویان توزیع خواهد شد.

- اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از چهار هزار بسته دانش آموزی و 20 تن گوشت و مرغ میان نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و مددجویان توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال شیبه عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج خبر داد: رزمایش جهادگران فاطمی 2 همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: به مناسبت هفته بسیج و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده های نیازمند بیش از 4 هزار بسته دانش آموزی شامل کیف، لوازم تحریر و… 20 تن گوشت و مرغ با همکاری بسیج کارمندی شهید رجایی میان نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و مددجویان توزیع می شود.

شیبه با بیان اینکه در رزمایش های مختلف دستگاه های اجرایی و خدمت رسان نیز هم افزایی و همکاری می کنند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به دنبال گفتمان سازی، خدمات رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت ها و قابلیت های امدادگران بسیجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار بسته دانش آموزی در خوزستان توزیع می شود

بیش از 4 هزار بسته دانش آموزی در خوزستان توزیع می شود