مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:102022-11-24اقتصادي

گوجه، پیاز و سیب زمینی تا 15 درصد ارزان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصغر یاوری، عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت برخی از محصولات جالیزی در بازار، پس از اعمال تعرفه و محدودیت صادراتی خبر داد و گفت: - یک هفته پس از اعمال عوارض صادراتی برای پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی بوته ای، قیمت این اقلام در بازار داخلی کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصغر یاوری، عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت برخی از محصولات جالیزی در بازار، پس از اعمال تعرفه و محدودیت صادراتی خبر داد و گفت: قیمت پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.

یاوری که 15 آبان ماه در گفتگویی، آزاد بودن صادرات را یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ها عنوان کرده و با اشاره به خروج روزانه 50 تریلی پیاز از مرز بناب به پاکستان، خواهان اتخاذ تصمیمات لازم از سوی وزارت جهاد کشاورزی شده بود، امروز اظهار داشت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، مقادیر زیادی بار در میادین دپو می شود.

وی با اشاره به اقدام وزارت جهاد کشاورزی در افزایش عوارض صادراتی پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی بوته ای از 22 آبان ماه، تصریح کرد: پس از اعلام تعرفه ها، قیمت این محصولات حدود 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوجه، پیاز و سیب زمینی تا 15 درصد ارزان شد

گوجه، پیاز و سیب زمینی تا 15 درصد ارزان شد