مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:452022-11-24ورزشي

روح و جان تماشاگران گرگانی در کنارمان بود/ در 3 دقیقه پایانی بازی را برگرداندیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه شرایط حضور در رقابت های آسیایی با میادین داخلی متفاوت است، افزود: مسئولان مسیر حضور تیم شهرداری گرگان در رقابت های آسیا را هموار کنند.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه شرایط حضور در رقابت های آسیایی با میادین داخلی متفاوت است، افزود: مسئولان مسیر حضور تیم شهرداری گرگان در رقابت های آسیا را هموار کنند.

مهران حاتمی پس از پایان بازی شهرداری گرگان و کاله آمل در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تماشاگران نبودند ولی روحشان همراه در کنار تیم بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازی امروز برای بازیکنان سخت و برای مربیان سخت تر بود، ادامه داد: این خوشحال کننده است که نماینده گلستان توانست در سه دقیقه پایانی به بازی برگردد و نتیجه را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه تیم کاله آمل یک تیم کامل است، افزود: کاله یکی از تیم های کاملا حرفه ای در بسکتبال کشور ماست و در بازی امروز هم کار خود را خوب انجام داد.

حاتمی با تأکید بر اینکه نماینده استان مازندران بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد، خاطرنشان کرد: همه بازی های پیش روی ما سخت است و هیچ بازی را ساده نمی گیریم و بچه ها در حد توان و لیاقت خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح و جان تماشاگران گرگانی در کنارمان بود/ در 3 دقیقه پایانی بازی را برگرداندیم

روح و جان تماشاگران گرگانی در کنارمان بود/ در 3 دقیقه پایانی بازی را برگرداندیم