مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 19:152022-11-24اقتصادي

لزوم حمایت بخش خصوصی برای تولید انواع داروهای صنعتی و شیمایی در یزد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود ظرفیت های خوب علمی و اقتصادی انواع داروهای صنعتی و شیمیایی باید در استان یزد تولید شود.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود ظرفیت های خوب علمی و اقتصادی انواع داروهای صنعتی و شیمیایی باید در استان یزد تولید شود.

محمدصالح جوکار بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اولین مرکز پلاسمای جنوب کشور در استان یزد گفت: امروزه بیش از 30 نوع محصول پلاسما در دنیا تجاری می شود که میزان درخواست و تقاضا در این خصوص هر روز در حال افزایش است که در حال حاضر 60 درصد پلاسمایی که در کشور تولید شده مشتقات آن نیز فرآوری می شود و با توجه به ظرفیت های موجود داخلی این مهم باید به 100 درصد برسد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی صنعت تولید پلاسما یکی از صنایع نوین و پاک کشور دانست و افزود: یزد به واسطه داشتن نیروهای علمی و متخصص شاخص باید در این حوزه پیشتاز باشد.

جوکار تولید انواع داروهای صنعتی و شیمیایی در یزد را از جمله الزامات اجرایی برای توسعه علمی این استان عنوان کرد و افزود: زمینه لازم برای تحقق این مهم باید با مشارکت بخش خصوصی و حمایت جدی مسئولان و دست اندرکاران دولتی از این بخش ایجاد شود و همچنین نمایندگان مجلس با تمام توان از تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت بخش خصوصی برای تولید انواع داروهای صنعتی و شیمایی در یزد

لزوم حمایت بخش خصوصی برای تولید انواع داروهای صنعتی و شیمایی در یزد