مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 19:202022-11-24سياسي

ضرورت تقویت زیرساخت های هنرهای نمایشی خیابانی برای انتقال ارزش های ایرانی


تقویت زیرساخت های لازم برای اجرای سبک هنرهای نمایشی خیابانی از نقش موثری در تسهیل انتقال ارزش های ایرانی اسلامی در جامعه برخوردار است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: تقویت زیرساخت های لازم برای اجرای سبک هنرهای نمایشی خیابانی از نقش موثری در تسهیل انتقال ارزش های ایرانی اسلامی در جامعه برخوردار است.

روح الله نباتی در سی و چهارمین اختتامیه جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از کشورهای ادبی دنیا، هنرهای نمایشی خود را به صورت خیابانی به اجرا می گذارند که این سبک اجراها را می توان در کشور و استان و شهرستان ها برای تسهیل در انتقال ارزش های اسلامی و ایرانی تقویت بخشید.

وی افزود: تئاتر، عصاره هنرها است و ملتی که تئاتری قوی داشته باشد، واژگان بیشتری نیز برای گفتن دارد چه بسا بیشتر ارزش ها و مفاهیم جامعه را با هنر تئاتر به راحتی می توان مطرح و بیان کرد.

نباتی تاکید کرد: بسیاری از کشورهای دنیا نوشتن کتاب و معرفی کتاب را ارزشی فاخر می دانند و ما نیز در کشورمان می توانیم این ارزش را تقویت کنیم چراکه کتاب برخلاف بسترهای مجازی که محتواهای ضد ارزشی تولید می کند، کتاب به اندیشه انسان، عمق و به شخصیت هر فرد بُعد می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت زیرساخت های هنرهای نمایشی خیابانی برای انتقال ارزش های ایرانی

ضرورت تقویت زیرساخت های هنرهای نمایشی خیابانی برای انتقال ارزش های ایرانی