مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 19:352022-11-24سياسي

نماینده مجلس: ریشه اصلی ناآرامی های اخیر فرهنگی است


نماینده مردم فریمان و سرخس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه و مقوله اصلی ناآرامی ها و حوادث اخیر در کشور فرهنگی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجمع بسیجیان خراسان رضوی اظهار کرد: در حوادث اخیر شعار اقتصادی و معیشت داده نمی شود بلکه حوزه مسایل فرهنگی، اجتماعی، خانواده، نوع پوشش، حجاب و زیست اجتماعی مطرح است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم هم گفتمان ساز باشیم هم نیروهای صاحب فکر و اندیشه را به درستی معرفی کنیم، تصریح کرد: در این مسیر و دیگر فعالیتها برنامه ریزی، هم افزایی و مطالبه گری نیاز است.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون به حوزه آموزش و پرورش بی توجهی شده است که از این بابت ضربه خورده ایم، از سوی دیگر حوزه نقش آفرینی زنان و دختران بسیار مهم است که در چه آوردگاهی بزرگ می شوند و زیر دست چه کسانی آموزش می بینند.

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، گفت: آنطور که باید در کارآمدسازی نهاد خانواده کاری نکردیم هر چند نهادهای فرهنگی و اجتماعی مختلفی داریم که در این خصوص به طور مجزا فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: ریشه اصلی ناآرامی های اخیر فرهنگی است

نماینده مجلس: ریشه اصلی ناآرامی های اخیر فرهنگی است