مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:352022-11-24سياسي

اغتشاشگران افکار مخدوش شده خود را اصلاح کنند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیاری از اغتشاشگران دچار افکاری تهییج و مخدوش شده از لحاظ تاریخی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند و لازم است در این زمینه ها افکار خود را به یقین برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه امروز در دیدار با طلاب حوزه علمیه امام صادق شهرستان قروه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری و یادمان شهدا به منظور احترام گذاشتن به علم و شأن روحانیتی است که در راستای انجام وظیفه معنوی به فیض شهادت نائل آمده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به روایتی از پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، بیان داشت: نزد هر شخص یا عالمی نشست و برخاست نکن، مگر عالمی که انسان را به پنج شاخصه مهم هدایت کند.

  وی طلبه ها را به طلب علم بیشتر دعوت کرد و افزود: یکی از آن پنج شاخصه این است که هر عالمی باید شاگرد و متعلم خود را از شک به یقین برساند و طلبه ها نیز باید در فهم هر مطلبی خود را به یقین برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به اتفاقات و حوادث اخیر کشور پرداخت و با بیان اینکه امروز مشکل جامعه ما این است که بسیاری از معترضین دچار افکار مخدوش شده هستند، تصریح کرد: بسیاری از اغتشاشگران دچار افکاری تهییج و مخدوش شده از لحاظ تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران افکار مخدوش شده خود را اصلاح کنند

اغتشاشگران افکار مخدوش شده خود را اصلاح کنند