مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:502022-11-24بين الملل

امیرعبداللهیان: متعهد به حقوق بشریم، ولی اجازه دخالت در امور داخلی مان را نمی دهیم


وزیر خارجه با بیان اینکه متعهد به حقوق بشر هستیم، اما اجازه دخالت در امور داخلی خود را نمی دهیم، گفت: رژیم برلین سال هاست با تحریم های غیرانسانی خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در یک رشته توییت نوشت: رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران و دیگر فرصت طلبان، سال هاست با تحریم های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می دهد.

رییس دستگاه دیپلماسی همچنین در توییت دیگری افزود: شرم آورتر آنکه، این کار را برای بازی های بی مقدار داخلی خود انجام می دهند.

  امیرعبداللهیان تصریح کرد: این کشورها باید بدانند ایران مقتدر، متعهد به حقوق بشر بوده اما اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی دهد.

وی همچنین در توییت دیگری نوشت: اکنون آنها ریاکارانه از سازوکارهای حقوق بشر سوءاستفاده می کنند تا بیشتر از قبل اقدامات ضد حقوق بشری را علیه مردم ما انجام دهند و همه اینها به نام همبستگی دروغین با ایرانیان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد قطعنامه ضدایرانی درباره آنچه وضعیت حقوق بشر در ایران خوانده شده را به تصویب رساند.

تصویب این قطعنامه به معنای موافقت این شورا با ایجاد یک هیأت حقیقت یاب درباره ادعاها در خصوص نقض حقوق بشر توسط ایران در اغتشاشات اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: متعهد به حقوق بشریم، ولی اجازه دخالت در امور داخلی مان را نمی دهیم

امیرعبداللهیان: متعهد به حقوق بشریم، ولی اجازه دخالت در امور داخلی مان را نمی دهیم