مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 21:252022-11-24سياسي

تسریع در تکمیل طرح های عمرانی موجب امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی می شود


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل طرح های عمرانی موجب امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی می شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل طرح های عمرانی موجب امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی می شود.

حجت الاسلام محمد سبزی شامگاه پنجشنبه سوم آذرماه 1401 در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه و ساوه که با حضور استاندار مرکزی، مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد اظهار کرد: این جلسه در راستای حل مشکلات شهرستان ساوه و شهرهای تابعه برگزار و موضوعات به صورت موضوع محور در حوزه های گوناگون زیرساختی بررسی و تصمیمات راهبردی و گره گشا اتخاذ شد.

وی در ادامه گفت: ورود وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر موجب از بین رفتن و آسیب دیدن زیرساخت های شهری شده که لازم است با واگذاری زمین و احداث مکانی برای جلوگیری از ورود کامیون به داخل شهر اقدام شود.

وی در ادامه بر تعیین تکلیف اراضی موقوفه و تسریع در احداث شهرک صنوف مزاحم و بازچرخانی پساب تصفیه خانه برای استفاده در مصارف صنعتی تاکید کرد و افزود: پرداخت سهم معادن به منظور عمران و آبادانی نقاطی که در مجاورت معادن قرار دارند و برای جبران آسیب هایی که به محیط زیست و زیرساخت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تکمیل طرح های عمرانی موجب امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی می شود

تسریع در تکمیل طرح های عمرانی موجب امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی می شود