مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-25اقتصادي

بانویی که با پشتکار توانست از یک زن کم سواد به یک کارآفرین موفق کشوری تبدیل شود


بانوی کارآفرین کازرونی، برای 30 نفر ایجاد اشتغال کرده و در صورت حمایت از طرف دولت می تواند این رقم را به بیش از 100 نفر برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به سمت غرب خارج می شویم و با گذشتن از دشت ارژن و کازرون، به روستای بلیان می رسیم.

بلیان از روستاهای مهم و قدیمی بخش مرکزی شهرستان کازرون است که در 5 کیلومتری جنوب شرقی شهر کازرون قرار دارد و مشاهیر زیادی از این روستا از جمله شیخ اوحدالدین عبدالله بلیانی و امین الدین بلیانی برخاسته اند، روستایی با حدود 700خانوار و جمعیت 3000 نفر و با اقلیمی سرسبز و مستعد کشاورزی.

باور نمی کنم در این روستا مرکز تولیدی وجود داشته باشد که اکثر مسئولان استان از آن بازدید داشته اند و عنوان کارآفرینی نمونه استان، در سوابق آن می درخشد.

از چند نفر از اهالی روستا سراغ کارگاه تولید معجون سنتی آنوش را می گیرم، همه آنها با روی خوش و دعا برای سلامتی صاحب کارگاه، آدرس را نشان می دهند.

جلوی درب کارگاه می ایستم و با یکی دو نفر از کسانی که رفت و آمد می کنند سر صحبت را باز می کنم.

اکثر آنها مخصوصا خانم ها خیلی راضی هستند که این مرکز تولیدی در روستای خودشان ساخته شده و برخی هم می گفتند در طول روز می توانند چند مرتبه به بچه هایشان سر بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که با پشتکار توانست از یک زن کم سواد به یک کارآفرین موفق کشوری تبدیل شود

بانویی که با پشتکار توانست از یک زن کم سواد به یک کارآفرین موفق کشوری تبدیل شود