مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 09:002022-11-25سياسي

باقری: رایزنی پیوسته و مستمر ایران و هند یک ضرورت انکارناپذیر است


معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران و هیات همراه که برای مشورتهای سیاسی معاونین وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هند به دهلی نو سفر کرده، - معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران و هیات همراه که برای مشورتهای سیاسی معاونین وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هند به دهلی نو سفر کرده، روز پنجشنبه با وینای موهان کواترا، قائم مقام وزیر خارجه هند دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار مهمترین موضوعات مورد علاقه دو کشور در عرصه های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد رایزنی و بررسی قرار گرفت و طرفین پیرامون راههای توسعه و گسترش مناسبات سیاسی فیمابین از جمله تبادل هیات های عالیرتبه، نشست آتی کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و هند و شورای تجاری دو کشور با هدف ارتقا سطح مبادلات تجاری و همچنین سرمایه گذاری هند در چابهار تبادل نظر کردند.

طرفین همچنین در خصوص موضوعات منطقه ای از جمله اوضاع افغانستان، مبارزه با تروریسم و مواد مخدر، کریدور شمال جنوب و راههای تقویت همکاریهای چند جانبه از جمله در چارچوب سازمان شانگهای به گفت وگو پرداختند .

علی باقری در این ملاقات همکاریهای دوجانبه و چندجانبه جمهوری اسلامی ایران و هند راموجب تحکیم صلح و ثبات در منطقه و مقابله با یکجانبه گرایی و مداخله کشورهای فرامنطقه ای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: رایزنی پیوسته و مستمر ایران و هند یک ضرورت انکارناپذیر است

باقری: رایزنی پیوسته و مستمر ایران و هند یک ضرورت انکارناپذیر است