مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 09:152022-11-25ورزشي

هدف اصلی من موفقیت در چرخه انتخابی کشتی است


قهرمان کشتی فرنگی آسیا معتقد است برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی و المپیک باید در گام نخست با موفقیت از فیلتر چرخه انتخابی عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی زمان آغاز چرخه انتخابی را اعلام و رقابتهای قهرمانی کشور را به عنوان نخستین میدان آغاز این چرخه از اواخر آذرماه معرفی کرد، مدعیان دوبنده تیم ملی به تکاپو افتادند تا با طی این مسیر سخت و دشوار به میادین بزرگ بین المللی راه یابند.

یکی از همین مدعیان جوان و باانگیزه مهدی بالی است دارنده دو مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی آسیاست که به تازگی در رقابتهای جام جهانی 2022 آذربایجان هم به میدان رفت و خوش درخشید.

او در جام جهانی در وزن 97 کیلوگرم به میدان رفت و توانست سه پیروزی متوالی برابر رقبایی از قزاق، ترکیه و آذربایجان کسب کند که اتفاقاً شکست دادن عاریف نیفتالیف از کشور میزبان تأثیر فراوانی بر قهرمانی تیم ملی کشورمان در جام جهانی داشت.

در همین راستا مهدی بالی با تاکید بر اینکه روحیه و انگیزه مضاعفی برای موفقیت در چرخه انتخابی بدست آورده به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه با تیمی جوان و باانگیزه بعد از حضور در دو اردوی آماده سازی راهی جام جهانی باکو شدیم و در نهایت توانستیم با جام قهرمانی به ایران بازگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی من موفقیت در چرخه انتخابی کشتی است

هدف اصلی من موفقیت در چرخه انتخابی کشتی است