مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-25سياسي

نقش پلیس زن در مأموریت های فراجا قابل تقدیر است


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: زنان نیز که همانند مردان در هدایت انسان ها نقش بسیار مهم و موثری دارند، می توانند با حفظ ارزش های اخلاقی در عرصه اقتصاد نیز توانمندی های خود را به منصه ظهور برسانند و جامعه از ظرفیت بالقوه آنها برای توسعه اقتصاد خود استفاده کند.

- سردار غلامرضا جعفری در دیدار با کارکنان زن پلیس استان هرمزگان، افزود: بانوان با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر تلاش های معنوی در عرصه های عبادت و تقوا، خانه داری و تربیت فرزندان در محیط کار نیز باید الگویی تمام عیار از عفاف و حجاب باشند.

وی بیان کرد: بدون هیچ تردید، زن بخش عظیمی از نیروی انسانی یک جامعه را تشکیل می¬دهد و در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی می تواند نقش آفرینی عظیمی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: اقتصاد و خانواده دو رکن مهم هر جامعه است و این بدان معناست که اگر اقتصاد نباشد خانواده ای وجود ندارد و اگر خانواده نباشد اقتصاد شکل نمی گیرد پس این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.

سردار جعفری با اشاره به نقش پلیس زن در مأموریت های فراجا و شخصیت والای انسانی زنان خاطرنشان کرد: زنان نیز که همانند مردان در هدایت انسان ها نقش بسیار مهم و موثری دارند، می توانند با حفظ ارزش های اخلاقی در عرصه اقتصاد نیز توانمندی های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پلیس زن در مأموریت های فراجا قابل تقدیر است

نقش پلیس زن در مأموریت های فراجا قابل تقدیر است