مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 11:352022-11-25سياسي

فعالیت بیش از 2000 اساتید بسیجی در گیلان


جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به وجود 27 کانون بسیج اساتید در دانشگاه های استان گیلان گفت: بر اساس آمار دو هزار و 200 عضو بسیجی اعم از اعضای هیئت علمی و مدرسین در سازمان بسیج اساتید فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین بهمنش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرایی شد.

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به وجود 27 کانون بسیج اساتید در دانشگاه های استان گیلان بیان کرد:یک تشکیلات بعد از تشکیل و توسعه باید کنش داشته باشد و به مسائل مهم، چالش های مهم و دانشگاهی ورود کرده و به حل مشکلات کمک کند.

بهمنش با تأکید بر لزوم توجه به احصای مشکلات توسط بسیج اساتید افزود: بسیج اساتید در طراحی برنامه ها سراغ چالش های جامعه و دانشگاه رفته و برای تحقق این کار باید آشنایی کامل با مشکلات حوزه داشته باشد.

وی از وجود بیش از دو هزار اساتید بسیجی در استان گیلان خبر داد و گفت: بر اساس آمار دو هزار و 200 عضو بسیجی اعم از اعضای هیئت علمی و مدرسین در سازمان بسیج اساتید فعالیت دارند.

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان یکی از وظایف این سازمان را تسهیل گری به منظور حل مشکلات دانست و تصریح کرد: استان گیلان دارای مشکلات عدیده ای در عرصه های مختلف است به این منظور سازمان بسیج اساتید مشکلات را شناسایی و چگونگی رفع آن معضل را در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 2000 اساتید بسیجی در گیلان

فعالیت بیش از 2000 اساتید بسیجی در گیلان