مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-25سياسي

فتنه اخیر از پیش تعیین و برنامه ریزی شده بود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فتنه اخیر شبیه جنگ احزاب بود که از قبل شکل گرفته و هزینه های کلانی توسط کشورهای بسیاری برای آن هزینه شده بود.

- اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فتنه اخیر شبیه جنگ احزاب بود که از قبل شکل گرفته و هزینه های کلانی توسط کشورهای بسیاری برای آن هزینه شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل اظهار کرد: در فتنه اخیر حق و باطل کاملاً واضح و مشخص است و غبارآلود نیست.

وی با اشاره به اینکه این فتنه از قبل شکل گرفته بود، خاطرنشان کرد: هزینه های کلانی توسط کشورهای بسیاری برای آن هزینه شده بود اما با بصیرت و آگاهی ملت ایران و دلاورمردی مدافعان امنیت و بسیجیان سلحشور این فتنه ها خاموش شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به حضور همه جانبه سپاه در عرصه های متعدد تصریح کرد: بسیج از دل مردم و خدمتگزار مردم بوده و خواهد بود و برای تحقق آرمان های انقلاب از ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد.

محمدی اصل ادامه داد: بسیجیان با بصیرت، آگاه و روشن همچون همچون یاران و مالک اشتران زمان جان فدای ولایت هستند و در عرصه های سیاسی و اقتصادی سازندگی دفاعی و فناوری و با تدابیر مقام عظمای ولایت برای پر کردن خلاء سازندگی حضوری جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه اخیر از پیش تعیین و برنامه ریزی شده بود

فتنه اخیر از پیش تعیین و برنامه ریزی شده بود