مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:172022-11-25سياسي

بسیج از دل مردم و خدمتگزار ملت است/ ایرانی ها در راه انقلاب با صلابت هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیج از دل مردم و خدمتگزار ملت است، گفت: بسیج همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل با تبریک هفته بسیج اظهار کرد:  بسیج از دل مردم و خدمتگزار ملت بوده و است، بسیج همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و برای تحقق آرمان های انقلاب از ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد.

وی افزود: بسیجیان با بصیرت، آگاه و روشن همچون یاران و مالک اشتران حضرت علی (ع) جان فدای ولایت هستند و در عرصه های سیاسی، اقتصادی، سازندگی، دفاعی و فناوری با تدابیر مقام عظمای ولایت برای پر کردن خلاء سازندگی حضوری جدی و اثرگذار دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه امام راحل می فرمایند مساجد سنگر هستند، تصریح کرد: سیدالشهدا مدافعین حرم حاج قاسم سلیمانی سید الشهدا آذربایجان شهید آقا مهدی باکری و 3400 شهید استان دارالارشاد اردبیل تربیت یافتگان همین حلقه های صالحین و مساجد هستند و تربیت یافتگان مکتب اهل بیت و عاشورا هستند.

سردار محمدی اصل اضافه کرد: تا آخرین قطره خون و نفسمان در راه احیای اسلام ناب محمدی ایستاده ایم و برای دفاع از قرآن و باورهای دینی و دفاع از نوامیس برای دفاع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج از دل مردم و خدمتگزار ملت است/ ایرانی ها در راه انقلاب با صلابت هستند

بسیج از دل مردم و خدمتگزار ملت است/ ایرانی ها در راه انقلاب با صلابت هستند