مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:202022-11-25سياسي

جمهوری اسلامی ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان و اغتشاشگران، دست برتر را دارد


امام جمعه نطنز با اشاره به دست برتر جبهه حق علیه جنگ ترکیبی دشمن گفت: در این جنگ اقدام به موقع نظامی علیه پایگاه های دشمن و اقدام قاطع امنیتی و قضایی مقابل اغتشاشات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک فرارسیدن پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 اظهار کرد: رسالت بزرگ بسیج تمدن سازی اسلامی است، همان گونه که جبهه حق با بسیج و تفکر بسیجی شروع و ادامه یافت حکومت نهایی و بزرگ تمدن اسلامی نیز باید با تفکر بسیجی تحقق پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بسیج یعنی امنیت ملی و در این راستا اگر بر کشوری ندای دل نشین تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد و در غیر این صورت هرلحظه باید منتظر حادثه باشیم.

یعقوبی گفت: کانادا امروز آتش بیار معرکه شرارت ها شده است، ترودو نخست وزیر کانادا که این روزها پرچم داری حقوق بشری علیه ایران را به دست گرفته، بارها به سیاه نمایی علیه تهران پرداخته و با حمایت از آشوبگران، سعی دارد آتش اغتشاشات را همچنان داغ نگه دارد.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: کانادا در حالی مدعی دفاع از حقوق اقلیت ها در ایران شده که در خود این کشور آزادی اقلیت های دینی وجود ندارد و مسلمانان بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان و اغتشاشگران، دست برتر را دارد

جمهوری اسلامی ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان و اغتشاشگران، دست برتر را دارد