مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-25سياسي

اقدام ارزشمند نیروی انتظامی در فتنه اخیر ستودنی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در روزهای پرخطر فتنه پلیس ایران و نیروهای امنیتی تصمیم گرفتند خود را فدا کنند و این اقدام ارزشمند این نیروهای ارزشی ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: یک نکته بسیار مهم در غائله اخیر نباید از توجه ملت ما مغفول بماند در روزهای گذشته به طور مداوم می شنیدید که فلان بسیجی شهید شد، فلان افسر ترور شد، فلان طلبه شهید شد، فلان پاسدار ترور شد، فلان افسر سیلی خورد، فلان مأمور کتک خورد و… آیا اینها عاجز بودند؟ نخیر اصلاً و ابداً آیا نمی توانستند از سلاح استفاده کنند؟ آیا عاجز بودند که از سلاح استفاده کنند؟ اصلاً و ابداً آیا ترس داشتند؟ اینها هیچکدام نبود.

وی خاطرنشان کرد: در این روزها یک حقیقت بسیار بزرگی اتفاق افتاد که در تاریخ ایران و جهان و در کل دنیا بی نظیر است پلیس ایران و نیروهای امنیتی تصمیم گرفتند خود را فدا کنند اما بخشی از ملت را که استکبار جهانی با قدرت اهریمنی رسانه ای خود با دروغ و افترا و با آمارسازی، اهریمن سازی و کشته سازی آنها را فریب داده نجات دهند خدایا این چقدر ارزشمند است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: ایران اسلامی مظلوم ولی مقتدر در این روزها ارزش های بزرگی را به تماشا گذاشته ولی امپراط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ارزشمند نیروی انتظامی در فتنه اخیر ستودنی است

اقدام ارزشمند نیروی انتظامی در فتنه اخیر ستودنی است