مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:062022-11-25اقتصادي

اجرای طرح هادی روستایی در 4 هزار روستای کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند اکبر نیکزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 40 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور وجود دارد که همه آنها دارای طرح هادی روستای بوده و قرار است در یک افق 10 ساله یعنی هر سال 4 هزار روستا مورد بازنگری قرار گیرند.

وی گفت: در این راستا سال گذشته 4 هزار و 300 طرح هادی روستایی مورد بازنگری قرار گرفت و امسال نیز 4 هزار طرح دیگر روستایی بازنگری می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار بهسازی روستایی در کشور از سال 84 آغاز شد که در این سال هفت درصد مساکن روستایی در سطح کشور مقاوم سازی شد افزود: با اقدامات انجام شده طی این مدت این رقم در حال حاضر به 50 درصد رسیده و از 5 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح کشور 2 میلیون و 700 هزار واحد بهسازی شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 194 هزار مسکن روستایی در حال ساخت است افزود: به منظور سرعت در کار مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی امسال وام 200 میلیون تومانی برای مالکان در مجلس مورد تصویب قرار گرفت.

نیکزاد با بیان اینکه امیدواریم در سال 1410 جشن مقاوم سازی صد درصدی واحدهای روستایی کشور را برگزار کنیم گفت: بنیاد مسکن با همکاری سایر دستگاه ها اقدامات خوبی را در عمران روستایی انجام داده که از جمله انها اختصاص 3 هزار و 800 میلیارد تومان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی روستایی در 4 هزار روستای کشور

اجرای طرح هادی روستایی در 4 هزار روستای کشور